marți, 10 decembrie 2019

MULTUMIRE !



La Sarcău am poposit
Fiind foarte obosit.
Poate , pe sistem nervos.
Şi îi cam... periculos.

Ştiu că apa este bună,
Fier şi minerale adună.
Am să-mi fac un tratament
Doar să-mi fac abonament.

Dar la poartă …... ce să vezi !
Nu e chiar aşa cum crezi.
Dacă nu-ţi faci rezervare
Nu ai loc pentru cazare.

Vali, te ia în primire.
Gabrielei dă de ştire:
La recepţie să sune
Să noteze al tău nume.

După o verificare
Îţi dă drumul în parcare.
Nănaşu te dirijează
Şi maşina îţi parchează.

Păscuţă înfumurat
A rămas neînsurat.
Toată ziua stă la pândă,
Poate-i pică ceva mândră.

Ajuns la recepţie
Mai înveţi o lecţie.
Nu îi şef ăl cel mai mare
Ci îi şef care-i mai tare.

Domnul ADI îi căpitan,
Din fire foarte spontan.
Banii dacă îi primeşte
Pe toţi el îi cheltuieşte.

Banii am să-i dau în mână,
Marianei .... că-i adună.
La stat trebuie să achite,
Taxe şi impozite.

După o scurtă ocolire
Iau camera în primire.
Camera foarte curată
De cameriste lăsată.

Marga, Miha cameriste
Se puteau face stiliste.
Peste tot dezinfectează,
Lenjeria o apretează.

După ce - am despachetat
La masă am fost chemat.
Doamna Anica şi cu Mari
Încep a mă aburii.

Cât de bună e mâncarea
Că îi ieftină cazarea,
De parcă eu nu aş şti
Ce înseamnă a găti.

Bucătarii o pregătesc,
Ospătarii doar servesc.
Şi laude de primesc
Să ştiţi că nu ei gătesc.

Şi Luca îi laudat,
De fete apreciat.
Că e tânăr,arătos
Şi tot zic că îi frumos.

Florii şi cu Niculina,
Maria şi Florentina
Curăţă mult zarzavat,
Scot varza de la murat,

Dar Simona .... ia reţea,
Şi cântăreşte vegeta.
Nici un gram să nu difere
Că va fi mare durere.

După ce m-am săturat
La tratament am plecat.
Dar nici bine nu ajung
Că într-un ac eu mă împung.

Dar Emil foarte glumeţ
Şi de fel petrecăreţ
Face o glumă sau o rimă,
Şi durerea mi-o suprimă. 
Tot pe el l-am întrebat,
Beton cine a trurnat ?
Râde....şi răspunde Anton
Ce-n curte toarnă beton.

Lăsând la o parte gluma,
Tot ce vezi în jur acuma,
Alei,pavaje,răzoare,
Borduri,parcări trotuare,

Florin le-a executat
Îi constructor atestat.
A avut şi ajutoare
Că în firmă... oameni are.

După ce am discutat
Uşor eu am răsuflat.
La fizio la intrare
Trei fete zâmbitoare.

Au mai fost şi asistenţi
Şi cu mine foarte atenţi.
Dar masajul să mi-l facă
Ioana ca să-mi tihnească.

Acum că mă simt mai bine
Îmi iau costumul pe mine
Şi o baie am să fac
Ca să-mi fac toate pe plac.

După puţină mişcare
Şi o frumoasă plimbare.
Paznicii i-am observat
Cât de atenţi stau la vegheat.

Şi acum că tre` să plec
Eu vreau să vă mulţumesc,
Că aţi stat şi-aţi ascultat
Ce frumos v-am recitat.

Iar de n-am menţionat
Numele cuiva uitat,
Să îmi fie cu iertare
Hai noroc şi salutare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu