miercuri, 28 ianuarie 2015

Nu aţi auzit de Standard Shoes ?
Standard Shoes este magazinul de încălţăminte online cu cea mai diversificată gamă de produse, începând de la balerini, botine, ghete, cizme, pantofi şi tenişi.
Standard Shoes înseamnă libertatea de a alege încălţămintea preferată din o mare diversitate de produse care te îndeamnă să îţi extinzi dorinţele, să te metamorfozezi într-o femeie sofisticată şi elegantă. Chiar dacă eşti prinsă în cotidian, cu activităţi numeroase, Standard Shoes te face să te simţi mereu la modă,
Pe la mijlocul lunii ianuarie am aflat de concursul organizat de Standard Shoes: Tu ne promovezi, noi te încălţăm! În cadrul concursului pentru bloggeri organizat pe site-ul magazinului de încălţăminte Standard Shoes trebuia să scriu un articol cu privire la un model de încălţăminte sau o categorie de încălţăminte de pe magazinul lor online, şi să îmi spun părerea în legătură cu acel produs. Zis şi făcut!
Acum câteva zile cei de la Standard Shoes mi-au trimis un mesaj prin care am fost anunţată că mă număr printre câştigători şi voi fi răsplătită cu o pereche de încălţăminte de pe site, la alegere...
Pe această cale vreau să le mulţumesc celor de la Standard Shoes
Am să postez imaginile cu ceea ce am ales de pe site şi ceea ce am primit. Nu este nici o diferenţă am primit exact ceea ce am comandat
Pantofi York Negrustandard-shoes.roPantofi York Negru

Defineşte-ţi stilul! Alege Standard Shoes, magazinul tău online cu încălţăminte de damă şi de bărbaţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu