joi, 26 februarie 2015

Moş Crăciun are dantura falsă !


sigla

Ştim cu toţii, Crăciunul este un moment special pentru copii. Este un moment de magie şi vise. La serbarea de anul trecut copiii au fost foarte încântaţi de vizita lui Moş Crăciun, care tocmai întârziase din cauza ultimei vizite la clinica stomatologică DentalPraxis pentru cimentarea definitivă a unei punţi dentare pe dinţii de susţinere. Cu siguranţă nu voi uita acel an din pricina unei fetiţe, pe nume Antonia care l-a pus în dificultate pe moş Crăciun. Aceasta nu credea că MOŞ CRĂCIUN există cu adevărat. Am să vă relatez în continuare o parte din dialogul consumat între cei doi.
- Cum te numeşti, fata moşului?
- Mă numesc Antonia, şi am cinci anişori.
- Dar dumneata Moşule? Eşti real? Spuse fetiţa neîncrezătoare.
- Da,.... răspunse zâmbind Moş Crăciun cu barba şi pletele lui albe.
- Moşule, dar tu nu exişti! Ştiu de câţiva ani că cei care pun cadourile sub brad sunt părinţii!
- Cum să nu exist?! Sunt eu Moş Crăciun, în carne şi oase. Am barbă şi dinţi albi ca zăpada, plete şi haine roşii! Vino mai aproape să te convingi. 
- Da!... Barba şi hainele par a fi reale, spuse fetiţa uimită, dar după ce-l cercetă cu atenţie pe moş zise:Nu mai înţeleg nimic! Nu poţi să ai dinţi aşa de albi şi strălucitori?
- OHOOO, draga moşului, nu sunt dinţii mei, este o punte dentară,care  înlocuieşte o parte din dinţii mei pe care i-am pierdut acum mulţi ani. 
- De ce i-ai pierdut, nu ai avut grijă de ei, nu te-ai spălat corect?
- Am avut grijă şi m-am spălat zilnic aşa cum trebuie să faci şi tu, dar uite că nu a fost îndeajuns şi acum am grijă de dinţii mei falşi.
- Deci am avut dreptate nu sunt reali !
- Aşa este, puntea dentară înlocuieşte un dinte sau  mai mulţi dinţi ce lipsesc sau sunt deterioraţi.
Şi discuţiile în jurul acestui subiect au continuat încât fetiţa era mai interesată de dinţii moşului şi a uitat de cadouri şi de rândul care se strânse în urma sa.
Aşa că moşul să poată primii şi alţi copii i-a promis fetiţei că îi va aduce şi o revistă de la Clinica stomatologică Dental Praxis care este specializată în tratamente de odontoiatrie şi în reabilitarea danturii: detartraj, aparat dentar, implant dentar, estetică dentară şi estetică facială.
Păşind în clinica stomatologica Bucureşti Dental Praxis, veţi cheltui mai puţin atât din timpul, cât şi din buzunarul vostru. În schimb, veţi avea mai mult timp să zâmbiţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu