luni, 20 aprilie 2015

Allview P6 Energy opţiunea perfectă !

Cu ceva timp în urmă, vă mărturisesc că nu eram adepta telefoanelor „deştepte”, telefoane cu sistem de operare Android. Consideram că la un telefon trebuie să vorbesc, nu să mă joc sau alte cele. Însă, trăim în secolul vitezei. Avansul tehnologiei informaţionale schimbă radical modul nostru de viaţă, de comunicare cu ceilalţi, de recepţionare a informaţiilor.Vreau nu vreau, sunt nevoită să mă adaptez la ``nou`` şi să îmi cumpăr un gadget performant.
Întrebările mele au fost: Ce smartphone să îmi achiziţionez? Care este cel mai bun smartphone şi care mi se potriveşte?
Dar degeaba... întrebările au fost în zadar, nu am reuşit să îmi achiziţionez nici un smartphone performant şi deocamdată nu îmi voi achiziţiona acest gadget. Nu pot să spun că din lipsă de fonduri, ci pentru că în momentul de faţă am posibilitatea de a participa la campania BlogSpring unde pot câştiga un Allview P6 Energy .
blogSpring
Dacă până acum am stat şi m-am gândit dacă am nevoie de acest telefon... în momentul de faţă sunt sigură că îmi doresc acest telefon Allview P6 Energy.
Acum să vedem pe scurt de ce îmi doresc cu ardoare telefonul Allview P6 Energy:
Îmi doresc un telefon Allview P6 Energy deoarece face faţă energiei care mă caracterizează un telefon  a cărui baterie  nu se termină odată cu programul de serviciu. 
Telefonul Allview P6 Energy   îmi va susţine activităţile mele mai bine de o zi, fără a-l încărca deoarece are o baterie de 5000 mAh. 
Să vedem şi o mică descriere a telefonului Allview P6 Energy:
Ecranul, aceasta este, probabil, cea mai importantă componentă a unui smartphone, ecranul este primul lucru cu care interacţionăm atunci când vom folosi un smartphone.
Pentru utilizatorul care accesează internetul, şi utilizează smartphonul pentru a citi un e-mail sau pentru cei care adoră vizionarea clipurilor video accesarea paginilor web, editarea documentelor şi trimiterea de e-mailuri direct de pe telefon acest smartfon este mai mult decât necesar.
Memoria RAM este un alt aspect important, deoarece spaţiul de stocare poate face diferenţa între un smartphone care rulează perfect şi unul care blochează sau are întârzieri la lansarea unor procese, atunci când avem mai multe aplicaţii deschise în fundal.Cu toate că are o baterie  mare telefonul are un design slim şi se potriveşte perfect într-o atmosferă business.
Display-ul IPS OGS de 5” protejat de sticlă rezistentă la zgârieturi, este ideal pentru a putea vedea clar toate detaliile în culori pătrunzătoare din aproape orice unghi. Sunt sigură că rezoluţia de 1280x720 pixeli îmi va asigura claritate fotografiilor şi clip-urilor video, iar performanţa sistemului de operare Android™ 4.4, KitKat® care, împreună cu puterea procesorului Quad Core şi memoria RAM de 1 GB, îmi va fi partenerul ideal în activităţile desfăşurate.
Dar câte şi mai câte...
Deoarece trăim cu toţii momente memorabile care merită să fie imortalizate printr-o serie de fotografii, ori prin clipuri video capturate cu ajutorul uneia dintre cele două camere ale smartphone-ului îţi recomand să accesezi linkul următor după care îţi vei da singur seama dacă această investiţie îşi merită toţi banii!
Nu îţi permiţi acest telefon? Atunci scrie şi tu un articol şi ai şansa să câştigi telefonul Allview P6 Energy .
Cât de convenabil, nu-i aşa? 
Of... ce rea sunt nu am precizat nimic despre cum poţi participa la campania Blog Spring.
Ai blog şi îţi plac provocările?Participă la campania Blog Spring până pe 30 mai 2015 şi câştigă un Allview P6 Energy 
Bloggerii înscrişi în Campania blogSpring pot alege la ce campanii participă şi pot câştiga oricare din premiile aferente acelei campanii.La fiecare campanie vei fi notat cu note de la 1 la 10. Fi pe fază... notele vor avea zecimale, astfel că lupta va fi foarte strânsă.
Articolul cel mai bine notat din cadrul fiecărei campanii individuale intră în calcul pentru clasamentul campaniei blogSpring.
Mai jos am să enumăr campaniile participante dar şi premiile pe care le poţi câştiga:
Campania QuickMobile
Campania se încheie pe 30 Aprilie 2015
Locul 1: Voucher pentru cumpărături de la QuickMobile în valoare de 1.500 de lei
Locul 2: Voucher pentru cumpărături de la QuickMobile în valoare de 1.000 de lei
Locul 3: Voucher pentru cumpărături de la QuickMobile în valoare de 500 de lei.
Premii de consolare: 10 Vouchere pentru cumpărături de la QuickMobile în valoare de câte 100 de lei.
Campania AeroTravel
Campania se încheie pe 15 Mai 2015
Locul 1: Voucher 500 RON
Locul 2: Voucher de 300 RON
Locul 3: Voucher 200 RON.
Voucherele nu se pot transforma în bani şi pot fi folosite pentru achiziţionarea de servicii turistice. În cazul în care valoarea serviciilor turistice alese de un câştigător depăşeşte valoarea voucherului se va plăti diferenţa de preţ.
Campania Dwyn
Campania se încheie pe 20 Mai 2015
Locul 1: 1 x Samsung Galaxy Fame
Locul 2: 1 x Chromecast
Locul 3: 1 x Powerbox
Campania Vivat Familia #3
Campania se încheie pe 10 Mai 2015
Premiu: Smartphone Allview Impera m
Campania DexterSEO
Campania se încheie pe 30 Mai 2015
Locul 1: 400 lei
Locul 2: 200 lei
Locul 3: 100 lei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu