vineri, 31 octombrie 2014

Mă înscriu la SuperBlog !!!!

 SuperBlog

Mi-am început aşa zisa  carieră de blogger amator acum câteva luni fără să ştiu foarte multe despre acest lucru. Când am creeat blogu pe care sunteţi acum , nu aveam o viziune foarte clară , nu prea ştiam ce vreau de la el. Mai bine spus m-am trezit şi eu cu un blog personal şi aşa a început aventura mea în blogosferă o lume care era pentru mine, cel puţin la acel moment, o lume nouă,neexplorată şi nu prea ştiam la ce să mă aştept. Scriam cam tot ce îmi trecea prin cap, poezii, articole plus că am participat la câteva campanii cu concursuri care mai de care.
Aşa am început să învăţ câte ceva despre bloguri (cum să le promovez, administrare şi altele) .Această experienţă  m-a pregătit încet încet pentru ce aveam să întâlnesc pe acest blog un... SuperBlog. Am luat decizia ! mă înscriu la SuperBlog. Da! vreau să particip la această competiţie care pentru mine ar putea fi o evoluţie.Dacă încercăm să definim electronica este simplu: piese electronice (rezistenţa, tranzistoare, circuite integrate, etc), principiile de funcţionare ale pieselor respective , am putea da o definiţiesi  la electronică. Dar cum am putea defini "evoluţia "? Vreau să evoluez pe toate planurile, să trec la un nivel superior şi  să fiu cea mai bună în această competiţie.
Aşadar, dragi prieteni virtuali sper să mă susţineţi.
http://super-blog.eu/wp-content/uploads/a.gif

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu