miercuri, 3 septembrie 2014

SĂ ÎNVĂŢĂM GRUPURI DE LITERE

CHE
Stau acum pe o banchetă                
Şi mă uit pe o dischetă,                          
Mă gândesc la o mache
Pentru a face o rachetă.                        
Rachete de jucarie hand-madeRachete de jucarie hand-made


CHI 
Fetele-s mai chibzuite
Chiar dacă stau cuibărite,
Ele îşi croiesc rochiţe
Desenate după schiţe.
rochite-fetite-84.jpgrochite fetite



GHE  
Lacurile tot îngheaţă
Pân` afară se dezgheaţă,
Copii se dau pe gheaţă
Şi pe GHE nu-l mai învaţă.
NelianaPictura - Andrei Branisteanu - La Derdelus



GHI 
Ghiţă astăzi a plantat
Un ghiocel căpătat,
Într-un ghiveci adaptat
Pe un ghips decolorat.
Afişare articole cu eticheta ghiocelghiocel Secrete de...ghiocel

CE  
Un zece eu am luat
Deoarece am desenat,
Spice pentru decorat
Ceasuri de comemorat.
Shyxter's Lifestyle BlogTrilulilu #fotografie Spice de grau


CI 
În grădina cu piersici,
Au căsuţa doi pitici,
O armată de furnici,
Şi o gaşcă de arici.
Ariciulhttp://www.pestcontrol-shop.ro/wp-content/uploads/2011/06/furnici.jpgPitici de grădină



GE  
Geanina vrea să prepare
Un gem aşa la întâmplare
Alege chiar şi o licoare,
Şi o gelatină tare.
 dulceata de capsuni2dulceata-de-afine.jpg


GI 
Girafa de la grădină,
Gingaşă şi tare fină
Parc-ar fi o pătlagină,
Se crede mare regină.
Girafa - Um exemplo de seleção natural - Darwin x LamarckHomepage » Giraffe » Giraffe HD desktop wallpaper

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu