vineri, 31 martie 2017

Test de rezistenţă``Husă Folie Protecţie``

Cu ceva timp în urmă, vă mărturisesc că nu eram adepta telefoanelor.Considerăm că la un telefon trebuie să vorbesc, nu să mă joc sau alte cele. Însă, trăim în secolul vitezei. Avansul tehnologiei informaţionale schimbă radical modul nostru de viaţă, de comunicare cu ceilalţi, de recepţionare a informaţiilor. Vreau nu vreau, sunt nevoită să mă adaptez la ``nou`` şi să îmi cumpăr un telefon performant.
Întrebările mele au fost: Ce telefon să îmi achiziţionez? Să îmi cumpăr  folie de sticlă securizată sau husa de silicon ?
Dar degeaba... o parte din întrebările mele au fost în zadar, am reuşit să îmi achiziţionez un telefon Allview dar deocamdată nu îmi voi achiziţiona şi husa din lipsă de fonduri.
Dar cum speranţa moare ultima vă mărturisesc că nsunt foarte fericită deoarece în momentul de faţă am posibilitatea de a participa la campania..
Blog Awards în colaborare cu magazinului online Husa Folie Protecţie organizează un concurs unde se pot câştiga mai multe produse în limita a 50 de lei. De exemplu, poţi alege o husă book sau silicon şi folie sticla, doua huse, doua folii sau o husă şi o folie sau un singur produs, cu valoare maximă de 50lei pentru orice model de telefon afişat pe site. Eu ,desigur dacă voi avea şansa voi alege husa de silicon pentru Allview care îmi va proteja telefonul de praf, zgârieturi şi lovituri provocate pe timpul transportului
Vizitând site-ul am observat că au şi folie de sticla securizata pentru Allview.Vă recomand şi vouă produsele comercializate de acest magazin.
Dacă până acum am stat şi m-am gândit dacă am nevoie de aceasta husă de telefon,  în momentul de faţă sunt sigură că îmi doresc acest lucru. Nu am avut nevoie decât să îmi privesc vechiul telefon şi să văd în ce hal arata ecranul şi carcasa şi mă gândesc acum ce impresie am făcut celor din jur când mă priveau şi vedeau telefonul meu tot zgâriat. Ecranul este primul lucru cu care interacţionăm atunci când vom folosi un telefon. Frecvent apar situaţii de genul când telefonul este pus în acelaşi buzunar cu chei sau bani. Atunci apar cele mai multe zgârieturi, şi, oricât ar părea de surprinzător, bancnotele sunt inamicul cel mai mare. Bancnotele de plastic sunt cele mai dăunătoare pentru carcasă. Ele provoacă zgârieturi fine ce în timp dau aspectul de mat carcasei. Oricare ar fi problema, ea poate fi ocolită sau rezolvată prin simpla montare a unei huse de protecţie. Se va toci şi aceasta în cele din urmă, dar telefonul îşi va păstra aspectul de nou, fără a fi nevoie să se înlocuiască ecranul său carcasă.
Nu îţi permiţi o husă? Atunci scrie şi tu un articol şi ai şansa să câştigi.
Cât de convenabil, nu-i aşa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu