miercuri, 8 aprilie 2015

Scapă de griji, apelează la un wedding planner !

Multe cupluri nu iau în considerare angajarea unui wedding planner, nu-şi dau seama că ajutorul din exterior, duce la economisirea timpului şi a banilor.
Propria experienţă mă îndeamnă să vă dezvălui greşelile pe care eu le-am făcut cu ceva timp în urmă referitor la ceea ce înseamnă organizare nuntă.
În primele etape ale pregătirii pentru nunta mea, m-am decis să nu recurg la serviciile unui planificator de nuntă... dar privind în retrospectivă, oh, cum aş fi dorit să am!
Dacă eram mai bine informată despre ceea ce face un wedding planner ?
De ce nu am făcut-o... Pur şi simplu, am vrut să mă ocup de toate pregătirile necesare să-mi caut singură furnizorii... m-am crezut mare şi tare. M-am gândit că ar fi benefic să cercetez personal, să cunosc toate opţiunile astfel încât să putem lua o decizie în cunoştinţă de cauză cu adevărat şi să mă asigur că cumpăr la preţul cel mai rezonabil - nu pur şi simplu să apelez la un wedding planner care cine ştie ce va realiza şi ce taxă ne va percepe în final.
De ce mi-aş dori să fi avut un planificator de nuntă chiar de la agenţia Karin Events?
Sarcinile de nuntă nu sunt întotdeauna distractive. Nu e nimic plăcut să cauţi un mini-autobuz pentru transportul oaspeţilor, nu este o bucurie în a întocmi  contractele cu furnizorii , urmărirea plăţilor...... Contrar a ceea ce am gândit, angajarea unui planificator de nuntă nu înseamna organizarea  unei sarcini; un planificator de nuntă mi-ar fi fost alături  de la începutul planificării, până la finalul nunţii ,ei m-ar fi ajutat să mă bucur cu adevărat de logodnă  şi să am nunta mult visată .
Planificarea de nunta este stresantă, nu este experienţă romantică precum se aşteaptă să fie. Înainte de nuntă, mai mulţi prieteni recent căsătoriţi mi-a spus că, în ultima lună înainte de nuntă au fost foarte epuizaţi şi mi-au pus în vedere unele aspecte în legătură cu un planificator de nuntă. Dar nu... eu căpoasă din fire bineînţeles că am refuzat această idee. Acest chin a fost valabil şi pentru mine: în ultima săptămână am pierdut cinci kilograme şi am acumulat 10 de stres şi nu odată am izbucnit în lacrimi. Aducerea la bord a unui planificator profesionist pentru a te ajuta îţi va reduce volumul de muncă şi vei fi mult mai relaxată şi cu adevărat pregătită de ziua cea mare.
Îmi dau seama cât timp am pierdut ,cât stres inutil am acumulat şi câte greşeli costisitoare am făcut.
Fiecare cuplu are o imagine diferită despre ziua nunţii. Wedding planner-ii au talentul şi uneltele necesare pentru a transpune dorinţele noastre în realitate, încadrându-se în buget şi ajutându-ne să economisim timp. 
Te pregăteşti de nuntă?
Apelează la agenţia Karin Events şi ia legătura cu un Wedding planner .Cu experienţa şi cunoştinţele necesare te va ghida şi te va ajuta să faci cele mai inspirate alegeri. 
Un wedding planner te poate ajuta cu:
PREZENTARE  SERVICII
ORGANIZARE ALL-INCLUSIVE
COORDONAREA EVENIMENTULUI
CONSULTANŢĂ
În loc să cauţi zeci de restaurante, fotografi şi alte servicii şi să nu ştii ce să alegi pentru că nu îi cunoşti şi nu ştii dacă serviciile oferite sunt de calitate, poţi salva foarte mult timp şi stres colaborând cu un wedding planner.
De la selectarea locaţiilor şi a furnizorilor, managementul bugetului, dezvoltarea temei şi a decorului, gestionarea şi supervizarea celor mai mici detalii şi a evenimentului în sine, wedding plannerul este implicat în fiecare etapă a nunţii. Ei vor avea grijă ca totul să fie organizat creând un plan detaliat al evenimentului şi asigurându-te că totul decurge conform acestuia. 
Deci... crezi că ai nevoie de un wedding planner?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu