joi, 23 iunie 2016

Câte şi ce fel de jucării cumpărăm copilului nostru?

    
Jucăriile nu sunt doar jucării. Jucăriile formează educaţia copilului nostru. Jucăriile predau copiilor noştrii teme despre lume şi despre ei înşişi.
Jucăriile au fost utilizate în toate timpurile ca mijloc educativ, mai ales la copiii de vârstă mică şi în special în cadrul familiei.
Jucăria îl amuză, îl bucură pe copil, dar în acelaşi timp îl educă şi îl dezvoltă. Obiect al distracţiei, jucăria şervete scopurilor educaţiei intelectuale, morale, fizice şi estetice a copilului şi îi stimulează iniţiativa creatoare. Prin joc noţiunile se percep și se fixează mai ușor, sarcinile îi captivează din prima și îi face curioși, fără să-i plictisească. Copii nu-și asumă responsabilități, ci doar urmăresc plăcerea, reușind ușor să empatizeze cu rolurile pe care le presupune joaca. Dacă unele jucării îl inițiază pe copil în varietatea mișcărilor, îl antrenează și ajută la dezvoltarea întregului organism (exemplu: mingea, coarda, popicele), altele îi lărgesc orizontul sau îi lărgesc experiența de viață (reprezentarea animalelor, mijloacele de transport), ori îl familiarizează, într-o formă atrăgătoare, cu legile fizicii, tehnicii, științelor (jucăria tehnică și științifică). Astfel, jucăriile și jocurile educative sunt privite ca exerciții pregătitoare pentru viață, cu rol de socializare – din această categorie fac parte jucăriile care dezvoltă imaginația, competiția, logica, motricitatea, creativitatea etc. În același timp, jucăriile educative rămân jucării, oferind copilului plăcere, divertisment, cheltuind energia acestuia, jocul fiind lipsit de responsabilitate și mergând în general pe ficțiune.
Reguli pe care trebuie să le respecte orice părinte înainte de a cumpăra jucării peste jucării  
       http://www.depozit-online.ro/shop/jucarii       http://www.depozit-online.ro/shop/jucarii
1. Copiii învață să fie mai creativi. Prea multe jucării, împiedică copiii să dezvolte pe deplin darul lor de imaginație.
 
2. Copiii dezvoltă o atenție mai mare la jucării mai puţine. Când prea multe jucării sunt introduse în viața unui copil, durata lor de atenție vor începe să sufere. Un copil va învăţa rareori să aprecieze pe deplin jucăria din faţa lui, atunci când există nenumărate opțiuni rămase încă neevaluate

3. Copiii stabilesc mai bine aptitudinile sociale. Copiii cu mai puține jucării învaţă cum să dezvolte relațiile cu alți copii și adulți.

4. Copiii învață să aibă o mai mare grijă de lucruri. Atunci când copiii au prea multe jucării, ei vor acorda mai puțina grijă jucăriilor. Ei nu vor învăța să le valorifice dacă există întotdeauna un înlocuitor la îndemână.
 
5. Copiii dezvoltă o dragoste mai mare pentru citire, scriere și artă. Mai puţine jucării permite copiilor dvs. să acorde atenţie cărților, de colorat, de muzică pictură. Iar dragostea pentru artă îi va ajuta să aprecieze mai bine frumuseţea, şi emoția.

6. Copiii devin mai inventivi. Copii care au jucării mai puține vor deveni mai responsabili în rezolvarea problemelor doar cu materialele care le au la îndemână. Și inventivitatea este un cadou cu potențial nelimitat.

7. Copiii se susțin unii pe alții. Frații cu mai puține jucării sunt obligați să împartă, să colaboreze și să lucreze împreună.

8. Copiii învaţă perseverenţa. Copiii cu mai puține jucării acumulează perseverență, răbdare și determinare.

9. Copiii devin mai puțin egoişti. Copiii care primesc tot ceea ce doresc cred că ei pot avea tot ceea ce doresc. Această atitudine va duce rapid la un stil de viață nesănătos.

10. Copiii iubesc mai mult natura. Copiii care nu au un subsol plin de jucării sunt mai dornici să se joace afară și să dezvolte o apreciere profundă pentru natură.

Înainte de a cumpăra un obiect distractiv trebuie să te întrebi în ce fel îl va solicita el pe copil. Îl va provoca din punct de vedere fizic, intelectual, psihomotor? Va contribui în vreun fel la creşterea şi dezvoltarea lui armonioasă? Ştim deja că joacă e joacă şi învăţătura e învăţătură, dar specialiştii susţin că cei mici învaţă prin joc, aşa că nu omite acest detaliu în momentul în care achiziţionezi un obiect distractiv.

Un comentariu:

  1. Informații frumoase aici, aș dori să vă împărtășesc toată experiența mea încercând să obțin un împrumut pentru a-mi extinde activitatea de îmbrăcăminte aici, în Malaezia. Într-adevăr a fost greu ca afacerea mea să se reducă din cauza bolii mele de scurtă durată, atunci când m-am vindecat am avut nevoie de un fond pentru a-l înființa din nou pentru a începe, așa că l-am întâlnit pe domnul Benjamin, un ofițer consultant de împrumut la Le_Meridian Funding Service. eu de proiectul meu de afaceri și i-am spus că dețin deja One și am nevoie doar de un împrumut de 200.000,00 USD mi-a dat un formular pentru a completa și am făcut și el mi-a cerut ID-ul meu valabil în câteva zile. Au făcut transferul și mi-a fost acordat împrumutul . Vreau cu adevărat să apreciez efortul de a încerca, de asemenea, să aduc acest lucru oricui caută împrumuturi de afaceri sau alte probleme financiare pentru a contacta Serviciul de finanțare Le_Meridian Pe e-mail: lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.com El este disponibil și pe WhatsApp Contact: +1 -9893943740.

    RăspundețiȘtergere