luni, 10 noiembrie 2014

MyCase protejează my phone

 sigla
Termenul de "cei dragi" se referă la lucruri diferite pentru oameni diferiţi. Pentru unii, aceasta include familia sau rudele apropiate. Pentru alţii, aceasta include prieteni sau iubitele. Şi, pentru mulţi alţii, aceasta poate include chiar şi gadget-urile preferate, cum ar fi telefoanele lor .Indiferent de domeniul de aplicare al termenului, nimeni nu vrea să-şi piardă un iubit sau o iubită niciodată. Pierderea unui telefon  fie prin neglijentă sau prin furt nu poate fi decât un moment trist, dar, de asemenea, un moment periculos, mai ales dacă vă păstraţi o mulţime de informaţii sensibile, cu caracter personal în telefon. Telefoanele sunt scumpe, probabil aţi cheltuit câteva sute de lei pe telefon pe langă  facturile la gaze şi  curent electric care sunt o povară .Atunci când îţi alegi un telefon, o faci pentru ca el să corespundă nevoilor tale .Visezi la un  Iphone 6 ?..cu un ecran mare, cu un sistem puternic, pe care să-l foloseşti pentru a face poze peste tot, pentru a trimite mail-uri personale sau în interes de serviciu, pentru a asculta muzica ta favorită. Dar ce te faci atunci când timpul trece şi, din greşeală, aspectul lui nu te mai mulţumeşte? O zgârietură, două, trei... Ah, nu sună bine, nu-i aşa? În plus, amprentele se aduna fără număr pe touch screen şi mai ai puţin şi nici nu mai vezi ce tastezi. Îl schimbi ca pe un bec care se arde ?
 Becuri cu led mytool
Becurile nu sunt scumpe !şi acum tehnoligia a evoluat  poţi  schimba becurile ineficiente cu tehnologia LED.

 Bec Led MyTool 12W, E27, 1055 lmBec Led MyTool 5W, GU10, 400 lmBec Led MyTool 6W, E27, 480 lm
Foarte eficiente, durabile şi ecologice,aceste becuri led mytool au deschis o lume complet nouă de posibilităţi pentru iluminat.Crezi că nu există soluţia pentru coşmarul acesta? Există un număr limitat de materiale care vin în contact cu telefonul zi de zi, care va zgâria de fapt ecranul telefonului. În mod evident, există o serie de lucruri pe care oamenii le fac pentru a avea grijă de telefoanele lor, cum ar fi foliile de protecţie.MyCase.ro ţi le oferă acum .Este magazinul online unde veţi găsi cele mai variate game de folii protecţie de calitate pentru cele mai populare dispozitive mobile: smartphone-uri, tablete, laptop-uri şi multe altele. Sunt ieftine şi oferă un strat suplimentar de protecţie între telefon şi lumea brutală, care încearcă să-l distrugă.
Recent mi-am cumpărat un Iphone 6 ,de la MyCase şi nu vreau să fie zgâriat în geanta plină de chei, monede, sau pile de unghii. Deci am nevoie de o folie protectoare! Cu unele strategii pot evita acumularea de zgârieturi pe ecran. Da, cred că aceste folii protectie iphone 6 mă pot ajuta.
 Set 3 folii protectie iPhone 6 Ultra CrystalSet 3 folii protectie iPhone 6 Ultra Crystal de la SPIGEN SGPSet 3 folii protectie iPhone 6 Ultra Crystal de la SPIGEN SGPSet 3 folii protectie iPhone 6 Ultra Crystal de la SPIGEN SGPSet 3 folii protectie iPhone 6 Ultra Crystal de la SPIGEN SGPSet 3 folii protectie iPhone 6 Ultra Crystal de la SPIGEN SGP
Având o grămadă de telefoane vechi prin casă am făcut şi ceva experimente referitoare la foliile de protecţie înainte să-mi cumpăr pentru  telefonul Iphone 6.Am pus o folie protectoare pe jumătate de telefon (un telefon mai vechi) şi am lăsat cealaltă jumătate a ecranului gol. Am luat un pumn de monede şi le -am frecat energic pe ambele părti ale ecranului. Nu afectează fiecare parte. Să zgâriat doar geamul gol, nu partea protejată de ecran. Am încercat şi să pun presiune uşoară pe unul din telefoane, partea neprotejată a ecranului, s-a modificat imediat, oferind un nor opac urât iar partea ecranului protejat nu s-a modificat.În cele din urmă, am ajuns la concluzia: Am nevoie de folie protectoare ea mă va ajuta într-adevăr la prevenirea fisurilor.
MyCase.rom-a făcut să apreciez ceea ce am, mi-a oferit folii de protecţie care protejează şi evidenţiază design-ul original al dispozitivului. Recomand tuturor să apeleze cu încredere la MyCase scopul lor este de a oferi produse care creează un echilibru perfect între funcţionalitate, formă şi protecţie prin detaliile inovatoare ale design-ului şi materialului din care acestea sunt confecţionate. Şi mai mult acum MyCase.ro este distribuitor unic în România pentru produsele Spigen SGP, BeyzaCases, Case Logic şi Sena
Cases.
banner led mytool

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu