marți, 6 ianuarie 2015

Coafuri şi stiluri pentru primăvară !


Primăvara se apropie şi este momentul ca părul tău să renască! Renunţă la căciulă şi arată-ţi podoaba capilară în toată splendoarea. Acum este momentul să-i oferi o coafură sau un stil cu totul diferit.


650pixhaar2


Nu uita că textura părului tău contează foarte mult în alegerea  unei noi coafuri. 



haar5

Ca să  fie mai uşor de întreţinut este indicat să alegi un stil cât mai adecvat, astfel încât să nu-ţi pierzi timpul ondulându-ţi părul, dacă este drept, sau îndeptându-l zi de zi, dacă este ondulat.


haar4
haar1


De îndată ce primăvara va să vie simt nevoia de a ajusta stilul meu. Fac o modificare în garderoba mea și fac liste de cu elementele de bază de care am nevoie pentru a finaliza dulapul meu. În lista mea de dorințe primăvăratice chiar acum este un sacou de culoare bej, negru verde sau bleumarin.Un nou sezon înseamnă, de asemenea, împrospătarea frumuseții printr-o coafură nou. Și, deși m-am vopsit părul meu, este deja în căutarea de noi frizuri sau modalităţi de prindere a părului.

haar3

păr


Care este stilul tău favorit, și care sunt planurile tale de prindere a părului pentru această primăvară?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu