marți, 27 ianuarie 2015

El Torito -un amestec inedit de arome, culoare si atmosferă primitoare !

În vacanţa de vară, în drum spre mare , ne-am oprit în BUCUREŞTI la nişte prieteni foarte apropiaţi. Am fost invitaţi să luăm cina la El TORITO un restaurant cu adevărat mexican din Bucureşti. Fiul meu cel mare nu a fost prea încântat de idee deoarece nu şi-a închipuit că vom găsi un restaurant cu adevărat mexican. În cele din urmă s-a dovedit că am făcut alegerea perfectă, fiul meu a fost uimit de tot ceea ce a văzut şi a consumat  în acea seară de `` vis `` cum obişnuieşte să -i spună acum.
Un restaurant inconfundabil, cu linii rustice şi elementele de design foarte colorate, la care se adaugă sombreros, ritmurile incitante ale muzicii mexicane şi mirosul devastator de mâncare mexicană savuroasă, variată şi picanta.
_MG_0851
Am oprit acolo, deoarece părea  foarte ocupat, acest lucru este întotdeauna cel mai bun indicator al nostru dacă un restaurant este foarte bun.
Nu a fost de loc plictisitor a fost de fapt o atmosferă minunată, cu multă muzică Mariachi care este un gen de muzică care îşi are originea în statul Jalisco, în vestul Mexicului.
muzica
Din momentul în care păşeşti la El Torito, ţi se dezvăluie cu o sinceritate aproape copilărească o lume fascinantă, colorată şi plină de optimism al Mexicului. Spre marea noastră bucurie am fost de faţă când s-a jucat La Cucaracha".
Proprietarul, bucătarul-şef şi chelnerul au fost cu adevărat mexicani. Ei ,într-adevăr ştiau despre produsele alimentare şi s-a dovedit acest lucru când am primit farfuriile noastre. Istoria mâncărurilor mexicane este una lungă şi diversă. 
cocinero-eugen
mancare
       Vizionează acum un filmuleţ cu serviciile de calitate oferite de El Torito
Se crede că produsele alimentare autentice mexicane ar fi derivat de la Indienii Maya.
Meniul restaurantului este un adevărat carnaval de culori, arome, gusturi şi texturi. Fiesta gastronomică poate începe cu un platou de nachos cu salsa şi guacamole pentru a intra în spiritul petrecerii, iar apoi îţi va fi foarte greu să alegei din varietatea de burritos, taquitos, fajitas şi tacos sau din renumitele griluri mexicane.
Porţiile sunt enorme, ca la mama lor acasă, aşa ca flămând de la El Torito nu ai cum să pleci. Mâncarea a fost fantastică; sănătosă, bine pregătita, plină de savoare.Am comandat un fel de mâncare specială care ne-a fost recomandată, o combinaţie de friptură, pui, creveţi şi ardei toate fierte într-un castron cu roci magmatice, cu orez, şi tortilla de făină. Spre ruşinea mea, am uitat numele, dar a fost perfectă. Meniul pentru copii a fost, de asemenea, foarte bun. 
slider ET5
Clientela de aici erau şi turişti, cum am fost noi dar aş putea spune că mulţi dintre clienţi păreau foarte obişnuiţi, parcă erau la ei acasă. Acest aspect este al doilea indiciu că acest restaurant este foarte bun.
Singurul meu regret este că am descoperit acest restaurant într-o seară şi nu am avut posibilitatea să petrec mai multe zile acolo. Pentru a rezuma: El Torito = oameni frumoşi, atmosferă caldă, un amestec inedit de arome, multă culoare si atmosferă primitoare cu divertisment de primă clasă. 
Dacă doriţi să aveţi parte de o zi, seară sau noapte de ``vis ``El Torito restaurantul mexican  vă aşteaptă. Liniile rustice şi elementele de design foarte colorate, îţi transmit un sentiment de legătură între civilizaţie şi natură.
Toate aceste elemente, la care se adaugă sombreros, ritmurile incitante a muzicii mexicane şi mirosul devastator de delicios al mâncărurilor, fac din restaurantul El Torito un loc perfect pentru o ieşire cu prietenii sau colegii de birou la un shot de tequila.În fiecare Sâmbătă de la ora 20:30 Ana Maria Petre şi Fredi Camacho vă încânta cu muzică LIVE.Dacă eşti ocupat nu dispera poţi comanda online direct de pe site sau telefonic la: +4021.252.66.88/Mobil: +40.728.176.059 dintr-o gamă largă de produse conţinând arome şi esenţe latine, pregătite de cei mai experimentaţi bucătari.
Pentru mai multe detalii  accesează si  pagina de Facebook a restaurantului 
istorie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu