vineri, 30 ianuarie 2015

Poiana Braşov te aşteaptă de Valentine's Day


Oameni buni! Fiţi fericiţi se apropie Ziua Îndrăgostiţilor!
Haideţi să uităm cât de cinici putem fi în restul anului şi în schimb să sărbătorim iubirea.
Cei de la siglavin în ajutorul nostru cu o propunere genială.Noi scriem un articol pe tema: ``Unde vreau să îmi petrec Valentine's Day cu iubitul/iubita`` iar ei ne ajută cu un voucher de 500 lei pentru orice excursie de pe GeniusTravel.ro.Cu acest ajutor ne este mai uşor să alegem orice destinaţie din lume, să argumentăm care sunt motivele pentru care am ales acestă destinaţie .
Mie îmi surâde ideea, aşa că nu mai stau pe gânduri şi îmi aleg o destinaţie în care să îl duc pe soţul meu. Permiteţi-mi să vă destăinui vouă, dragii mei cititori surpriza pe care o voi pregăti soţului meu sunt sigură că va fi surprins şi încântat când va afla.
Ca să nu dau greş cu alegerea mea, m-am informat despre câteva date esenţiale.
Aşa că haideţi să ne bucurăm împreună de fotografii şi povestiri turistice despre locul în care îl voi duce pe soţul meu, sprijinul meu absolut, care împreună cu copilul meu e ceea ce am eu mai de preţ.
Singurul lucru de pe pământ care mă completează şi mă face să mă simt îndrăgostită nebuneşte este Poiana Braşov.
Dar ce anume are deosebit Poiana Braşov?

Descoperă Poiana Braşov. Vezi GALERIE FOTO
Poiana Braşov este cea mai renumită staţiune pentru sporturile de iarnă din România dar şi cel mai important centru turistic internaţional. Aerul este foarte pur aici lipsit de praf şi particule care provoacă alergii .
Din mulţimea de oferte fie la pensiuni, hoteluri sau vile, orice turist are de unde alege locul de cazare.
Mie mi-a atras atenţia in mod deosebit Hotel Aurelius Împăratul Romanilor 5*.Clădirea este impunătoare, oferă o panoramă unică spre pârtia de schi de pe muntele Postăvarul. Are o poziţie privilegiată ce oferă o privelişte magnifică asupra peisajului înconjurător.
Imparatul Romanilor - Hotel "Aurelius" Poiana BrasovImparatul Romanilor - Hotel "Aurelius" Poiana BrasovImparatul Romanilor - Hotel "Aurelius" Poiana Brasov
Imparatul Romanilor - Hotel "Aurelius" Poiana BrasovImparatul Romanilor - Hotel "Aurelius" Poiana BrasovImparatul Romanilor - Hotel "Aurelius" Poiana Brasov
Odată cu primele ninsori, Poiana Braşov dă startul sezonului de iarnă şi îşi deschide pârtiile pentru pasionaţii de senzaţii tari. Aici vei descoperi 12 pârtii cu diferite grade de dificultate, în funcţie de experienţa şi curajul tău:
Pârtia Lupului, Pârtia Sulinar, Pârtia Bradului, Pârtia Kanzel, Pârtia Drumul Roşu.......
Dacă schiurile nu te atrag, te poţi bucura de viteză pe sanie în locurile special amenajate de pe pârtii. Aici te poţi distra nestingherit alături de prieteni sau de cei mici.
Dacă ţi-ai propus o excursie relaxantă şi în care să scapi de stresul cotidian, Poiana Braşov îţi oferă o varietate de saloane spa şi înfrumuseţare unde te poţi răsfăţa din plin.
Aici te vei bucura de odihna bine meritată după orele petrecute la schi sau la mişcare în aer liber.
Trăieşte o aventură turistică vizitând împrejurimile Poienii Braşov: 
Biserica Neagră a fost construită în secolele XIV-XV, 
Piaţa Sfatului, o piaţă mare,inima vechiului oraş germanic, este încă înconjurată pe alocuri de zidurile originale ale cetăţii; clădirile sale reamintesc de moştenirea germană a regiunii, Casa  Sfatului este în centrul pieţei şi găzduieşte un muzeu de istorie ,
Casa Mureşenilor - În această casă de locuinţă a familiei Mureşenilor, 
Din câte am studiat bucătăria braşoveanului este pe gustul oaspeţilor, în gastronomia tradiţională, există câteva reţete care îşi au originea în zona Braşovului: 
Tochitură braşoveană, 
Deserturi Delicioase Restaurant BrasovSe zice că papanaşi ca în Poiana Braşov nu se mănâncă nicăieri, 
immagine 158rc 145.jpgBulzul de la Moeciu e ceva cu totul special. Este un bulz ciobănesc, perpelit pe jăratic, încropit din mămăligă fierbinte şi brânză în coajă de brad.
Pe mine cu siguranţă m-a cucerit deja, aşa că vă invit şi pe voi să vă delectaţi cu farmecul naturii din Poiana Braşov.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu