joi, 23 octombrie 2014

Babytrend - Fă-ţi viaţa mai uşoară


logocu ro 1000px

Nu cred că există nici o lipsă de necesităţii pentru tinerii părinţi, ce să cumpere, cât de mult să cumpere, sau când să cumpere. Deşi există un număr infinit de necesităţi absolute, multe articole pentru copii trebuie achiziţionate în funcţie de preferinţele personale.
Prin combinarea gândirii creative şi a cumpărăturilor inteligente, putem obţine un aspect care să fie bogat în detalii, dar ieftin pentru buzunarul nostru.
În ceea ce mă priveşte am fost nehotărâtă în alegerea designului pentru interiorul camerei copilului şi a lucrurilor necesare. Cumpărăturile pentru un copil pot fi stresante şi achiziţionarea strictului necesar cum ar fi alegerea unui pătuţ pentru bebe, cărucior, scaun auto, carusel muzical, scaun pentru masă, premergător, balansoar, aparat aerosol, cântar chiar şi a unei săniuţe pot fi confuze pentru tinerii părinţi dar Babytrend a făcut uşoară această listă de necesităţi şi doar cu un singur click am navigat prin paradisul plin de produse necesare pentru noul membru al familiei.
Aici, fără să-mi pierd timp preţios am reuşit să aleg produse care, nu doar să se potrivească cu bugetul familiei, ci să fie şi cea mai bună alegere pentru mine şi bebeluşul meu.
În primă fază am comandat un balansoar bebe , acesta fiind de nelipsit în primele luni ale bebeluşului. Balansoarul oferă ore în şir de bucurii şi confort pentru nou-născuţi, dar este un ajutor de nedescris şi pentru părinţi, încă din primele zile.Nu am putut să renunţ nici la acest carusel muzical  unic, conceput pe culoare roz cu cutie muzicală care oferă copiilor o selecţie de 18 melodii diferite, în 6 categorii separate.Odată ce copilul meu incepe să meargă,caruselul poate fi transformat într-o cutie muzicală distractivă.

 Balansoar Swing cu melodii - Sun Baby - RozCarusel Muzical Tiny Princess Soothen Groove Mobile 0m+ - Tiny Love
De la simplitatea unei comenzi până la confortul oferit prin livrarea la domiciliu shoppingul pe babytrend.ro a însemnat pentru mine pe lângă o vastă consultanţă gratuită şi un timp preţios economisit, în favoarea timpului petrecut alături de micuţul meu. Ori de câte ori aleg să fac cumpărături, sunt sigură că babytrend îmi va face sarcina mai uşoară şi voi avea posibilitatea să-mi aleg lucrurile de care am nevoie de acea am ales să-mi fac chiar şi un abonament la newsletter. A fost tentant să cred că atunci când se va naşte copilul, voi avea timp suficient să alerg prin magazine, m-am înşelat! Este mult mai uşor, rapid şi relaxant cu babytrend. După această experienţă îmi permit să dau un sfat viitoarelor mămici:
Abonează-te la newsletter pentru a afla ofertele de Blak Friday!
Fii la curent cu cele mai bune oferte si noutati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu