luni, 20 octombrie 2014

Îmbunătăţeşte imaginea căminului tău

 


Un mod original şi interesant pentru a decora casa ta este de a folosi Stikere de perete.Lipicios .ro este cea mai inovatoare metoda şi o modalitate uşoară de a transforma complet aspectul în casa ta .Stikerul schimbă aspectul casei tale rapid şi instantaneu. Trebuie să-ţi explic de ce am folosit cuvintele "instantaneu şi rapid"? Ei bine, lasă-mă să te informez pe această cale de ce un sticker de perete poate transforma de fapt, aspectul în casa ta în câteva minute. Da, e adevărat! În câteva minute..Am cautat alternative si am gasit pe site http://www.lipicios.ro/catalog/stickere-pentru-pereti-9383 stikere pentru pereti cu diferite decoratiuni florale,peisaje,forme geometrice si alte sute de imagini dar in final am optat pentru minunatele peisage care imi da o buna dispozitie.După utilizarea acestui frumos stiker de perete în  sufrageria mea, sunt foarte nerăbdătore să fac o schimbare a decorului în întreaga mea casă .
 
Apus 


Stickerul este realizat din elemente ce pot fi colorate diferit ceea ce pastreaza romantismul apusului de soare chiar la tine acasa!
Ştii ce? este atât de uşor de a plasa stikere chiar şi copiii tăi pot pune pe perete diverse stikere decorative.Acestea sunt realizate dintr-un material autocolant,decupat astfel încât să înfăţişeze imagini decorative realizate într-o multitudine de forme şi dimensiuni, stickerele de perete prezintă o serie de avantaje ce le recomandă în competiţia cu celelalte elemente decorative. Asigură confortul interior ,oferă  atmosfera unui decor potrivit personalităţii tale, decoraţiunile reinventează spaţiul interior, imprimând acestuia dinamismul stilului tău. Puteţi achiziţiona acum stickere decorative, sticker perete şi decoraţiuni direct de pe site http://www.lipicios.ro/catalog/oferte-speciale
au  o mulţime de promoţii disponibile astfel că poţi alege decorul pe care ţi-l doreşti, la un preţ avantajos! Nu e un lucru mare? Sunt atât de fericită să împărtăşesc acest lucru cu voi toţi.
Stikerele nu sunt numai uşor de aplicat, sunt şi distractiv de utilizat. Da, acestea sunt pur şi simplu pe o foaie, în care desenele sunt împărţite în mai multe părti pentru o utilizare uşoară şi, prin urmare, le puteţi afişa cu ajutorul familiei şi prietenilor dumneavoastră.
Sună bine, nu? Am scos cel puţin trei tablouri de pe pereţi mei, ştii de ce? Pentru că  nu au fost suficient de frumoase pentru a se potrivi cu frumuseţea stikerelor de perete.La ce să te aştepţi mai mult de la astfel de idei fabuloase şi unice?
Avantajul major de a folosi aceste stikere este că, le puteţi schimba din nou şi din nou, după nevoie şi ocazii, fără a deteriora pereţi. Acesta este cel mai bun lucru care-mi place la aceste stikere de perete.Când ai în interiorul casei tale un perete fabulos, îţi creează o atmosferă liniştită şi sfântă.
Barca


Sticker peisaj abstract poate fi o alternativa creativa a clasicelor tablouri. Aplicat in spatii restrase, completeaza cu succes designul camerei si creeaza senzatia de zona deschisa si aerisita.
Deci, nu vă place ideea de a decora casa cu aceste fabuloase stikere de perete? Dacă da, intraţi pe site şi comandaţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu