miercuri, 22 octombrie 2014

Red Moroccan Clay - produse naturiste VEGIS


sigla Vegis

Deci, haideţi să fim sinceri: Aţi avut vreodată acnee ? Eu am avut şi încerc să rezum problemele şi relațiile cu ''dragele'' mele acnee. În copilărie am avut, tenul gras, sensibil, unele coşuri pe ici pe colo, dar, în general, am avut pielea destul de luminoasă. La începutul anului trecut, am observat că pielea mea este din ce în ce mai sensibilea la coşuri. Oricât de mult machiaj aplicam nu conta aceste umflături hidoase nu se pot ascunde.Cu câteva luni în urmă am făcut unele cercetări, după care că am început să folosesc linia unor creme pentru acnee luate aşa după ureche. Aceste creme nu m-au ajutat, dar mă gândeam că o să lucreze mai încet, că pielea mea, s-a obişnuit cu ele... Am intrat în panică. În fiecare noapte suspinam în baia mea, eram supărata pe Dumnezeu pentru că lăsa să mi se întâmple astfel de lucruri. Cu ce am greşit? De ce trebuie să trec prin asta? De ce nu pot face să dispară aceste acnee? M-am dus la mai mulţi dermatologi şi medici cu privire la aceast aspect. Mi-au pus o serie de întrebări. Ai fost bolnavă ? Ai fost stresată ? (. Eram) şi mi-a prescris medicamente tipice care, de asemenea, nu au făcut mare lucru... În acest timp, aproximativ 4-5 luni, faţa mea nu s-a schimbat deloc.La recomandarea prietenei mele am făcut mai multe  cercetări pe  Vegis.ro
Am căutat care au fost cele mai bune produse naturiste comercializate de Vegis pentru îngrijirea pielii. Am început să cercetez magazinul online Vegis. Aici am făcut o călătorie virtuală prin colţişorul lor  plin de plante, remedii, tratamente şi alimente sănătoase, ale căror efecte benefice le puteţi simţi şi dumneavoastră.Am optat pentru argila roşie marocană, pentru piele sensibilă, cu efect delicat de purificare.După câteva săptămâni  pot spune  că se vede deja diferenţa.De ce ?
Red Moroccan Clay - Argila marocana rosie 354gr

Red Moroccan Clay - Argila marocana rosie 354gr

 Pentru că conţine argilă roşie marocană cu cel mai înalt grad de puritate, 100% naturală, şi asigură toleranţă cutanată crescută, datorită conţinutului de caolinit.Este o sursă importantă de dioxid de siliciu, care ajută la  stimularea sintezei colagenice, şi are capacitate de absorbţie (fixează impurităţile la suprafata particulelor ce compun pudra de argilă).Argila roşie marocană este ideală pentru curăţarea tenului şi pentru prepararea măştilor cu efect purificator. Este extrasă din solul fertil al munţilor Atlas din Măroc, fiind utilizată de peste 12 ani atât în Africa de Nord, cât şi în Europa Sudica şi Orientul Mijolociu, pentru menţinerea sănătăţii şi frumuseţii tenului. Culoarea roşie este dată de conţinutul în hematit (oxid feric acumulat natural de-a lungul timpului în sursele de argilă din Munţii Atlas)Red Moroccan Clay  stimulează procesele de detoxifiere cutanată, exercitând un efect purificator delicat, care îi conferă toleranţă cutanată ridicată şi contribuie la îndepărtarea delicată a excesului de sebum, toxinelor, poluanţilor, impurităţilor şi a celulelor epiteliale descuamate. De asemenea, susţine reechilibrarea florei cutanate, exercită efect astringent, reducând aspectul porilor, al punctelor albe şi al celor negre şi stimulează producţia de colagen, benefică pentru menţinerea aspectului tânăr al pielii
Pentru rezultate optime am amestecat două măsuri de argila roşie marocană cu trei măsuri de apă. Proporţiile pot varia în funcţie de cantitatea şi consistenţă dorite. Am aplicat un strat generos pe faţă şi gât, evitând zona ochilor. Am lăsat să acţioneze 15-20 de minute, apoi m-am  clătit şi am aplicat aplicat o cremă hidratantă. Se poate utiliza săptămânal sau pentru tratamentul local al imperfecţiunilor. Fiecare flacon conţine aproximativ 42 de măsuri de argila roşie marocană, însă aceasta se poate compacta în mod natural.
Am rămas surprinsă, în mod plăcut, această argilă a făcut minuni pe acneea mea şi acum mai am doar două coşuri care sunt în etapele de vindecare. 
Gata cu umflăturile pe faţa mea! După utilizare, tenul devine mai catifelat.
De acum înainte folosesc pentru pielea mea argila roşie marocană aceasta  funcţionează bine pentru mine, şi sunt sigură că voi adopta noi produse naturiste pentru corpul meu.
Am reuşit! Cât de simplu a fost , acum mă bucur de beneficiile plantelor, sunt în forţă, plină de bună-dispoziţie şi pot realiza tot ce mi-am propus de-a lungul zilei pentru că am destulă energie şi mă simt bine în pielea mea, sunt fericită, mi-am făcut chiar şi un abonament la  Newsletterul Vegis
Eu am fost în căutare de sfaturi cu privire la modul de a acoperi acneea mea şi am îndrăgit acest site  aş fi fericită să ştiu că sfaturile mele vor fi conturate şi evidenţiate.
Acum e rândul tău! Click aici si abonează-te la Newsletterul Vegis pentru a fi la curent cu super ofertele de Black Friday.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu