vineri, 17 octombrie 2014

Leptop-ul meu a intrat la apa

Fiul meu a folosit laptop-ul în această dimineaţă iar când m-am întors de la servici şi am vrut să-l folosesc ... SURPRIZĂ ! Am ridicat capacul şi ce să vezi ? Peste tot era ud inclusiv încărcătorul de la laptop. Nu ştiu ce s-a  întâmplat. Se pare că era apă sau pulpa de la sucul de portocale care a blocat tastatura. Am stat şi m-am gândit ce ar fi putut cauza această problemă şi cum o pot repara. Dacă ar fi scos imediat bateria laptopului şi încărcătorul din priză...?
Tastatura laptopului va trebui să fie luată afară şi curăţată parte în parte sau voi avea nevoie cel mai probabil de o nouă tastatură şi după cum descrie, ecranul ar trebui să fie înlocuita şi carcasa de la laptop.
 Lichidul va crea scurtcircuit electric şi cel mai sigur va eroda unele piese din cadrul tastaturii ceea ce va face să funcţioneze haotic.
Dacă ar fi fost o scurgere de apă, ar trebui să se usuce imediat după o deversare. Asta înseamnă că dacă a existat o scurgere de apă, laptopul să fi fost oprit imediat nu după câteva ore după ce s-a căutat soluţii cum să se usuce. Cu toate acestea, dacă nu a fost apă şi a fost suc de portocale va lăsa un reziduu după uscare. Acest reziduu trebuie să fie curăţat peste tot. Asta înseamnă curăţare de la partea inferioară a carcasei până în interiorul laptopului şi suprafaţa de la placă de bază, şi oriunde în altă parte, unde este prezent acest reziduu.
Dar... oricum, dacă există lichid în ecran afectează modul în care se afişează, acesta va trebui să fie înlocuit. Dacă există lichid în tastatură, nu este nici o şansă asemenea unei cantităţi mici de lichid dintr-o pungă care după stoarcere  ai nevoie de mult timp pentru ca lichidul să se evapore de la sine. Nu are rost să mai stau pe gânduri, cum nu pot să achiziţionez un laptop nou nu am singura soluţie este să intru pe site http://www.doctor-laptop.ro/categories/Tastaturi-laptop/  şi să comand o tastatură.
 Este ok! Am primit tastatura urgent, foarte urgent nici nu mă aşteptam dar bucuria a luat sfârşit când am observat că tot nu funcţionează am cerut şi alte păreri şi am înţeles că dacă în primă instanţă ne putem gândi că avem de-a face cu un laptop stricat (pentru că nu mai încarcă) în realitate, de cele mai multe ori, cablul este de vină.
Cu buget puţin nu mi-am permis  să  comand încărcător nou de la producătorul laptopului şi am optat pentru un încărcător laptop direct de pe site.
Acum că am primit încărcătorul sigur am învăţat câte ceva.
 După cum ştim cu toţii nu este o idee tocmai bună să mănânci sau să stai cu un pahar de lichid lângă laptop. Dar, acum să fim serioşi dacă nouă ne place cafeaua/ceaiul de dimineaţă în timp ce citim emailul sau facem alte activităţi ce să mai zicem despre copiii noştri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu