miercuri, 29 octombrie 2014

LAPTOP GARAGE -pentru orice model de laptop


 

Indiferent dacă călătoresc pentru afaceri sau de plăcere, de multe ori am nevoie să-mi iau laptop-ul cu mine. Un laptop mă ajută să păstrez legătura cu familia şi prietenii, să intru pe internet sau blog-ul personal. Deoarece un computer rupt nu -mi va ajuta la nimic fireşte că vreau să-l protejez atunci când călătoresc. Echipamentul este scump şi fragil, şi are nevoie de atenţie. Scopul principal al genţii pentru laptop este de a proteja laptop-ul.
Achiziţionarea unui laptop reprezintă, de obicei, o cheltuială semnificativă, astfel menţinând noul aparat în condiţii de siguranţă, şi fără zgârieturi geanta de laptop va fi o prioritate. Cu atât de multe opţiuni atractive pe piaţă unul dintre ele este obligat să se adreseze specific nevoilor noaste. Există multe categorii de genţi de laptop - rucsac, robust,supradimensionate, pentru femei, bărbaţi sau messenger.
Cele mai bune genţi de laptop ar trebui să fie în măsură să ne ajute la organizarea tuturor lucrurilor pe care le utilizăm precum şi să reflecte stilul personal.
Trebuie să recunosc, eu sunt un pic mai pretenţioasă acum când trebuie să aleg geanta de laptop. Am avut destul de multe genţi, cred că pe toate le-am încercat. Cele mai multe dintre genţile pe care le-am folosit nu mi-au plăcut dintr-un motiv sau altul. Spre exemplu nu-mi plac genţile tip rucsac pentru că mă fac să mă simt ca şi cum m-am întors din liceu, genţile gen messenger, le-aş fi purtat acum 20 de ani. Nu cred că dacă apar la o întâlnire de afaceri cu un rucsac sau messenger voi lăsa o impresie mai bună .
Aşa că am început căutarea mea pentru o nouă geantă de laptop, care să se potrivească din punct de vedere profesional. Geanta mea vreau să fie în măsură să, transporte un adaptor de alimentare, cabluri, mouse-ul, pixuri, şi dosare mele de fişiere.
O mare parte din căutarea mea pe LaptopGarage ma condus la astfel genţi pentru laptop.
Am decis pentru geanta
Geanta laptop 15inch originala LENOVO SlimcaseGeanta laptop 15inch originala LENOVO Slimcase
Da, geanta pentru laptop este un pic mai scumpă, dar nu este una dintre acele genţi produse în masă.
Site-ul LaptopGarage face o treabă bună si descrie compozitia materialului modul de dispunere a  buzunarului exterior pentru accesorii si încarcator laptop felul de cordon pentru purtarea pe umar a gentii precum si culoarea.
Compartimentul principal este destul de mare şi se potriveşte cu laptopul meu. Interiorul genţii este de culoare rosie frumoasă, care îmi permite să văd interiorul, chiar şi în lumină slabă.
Geanta laptop 15inch originala LENOVO Slimcase
Buzunarul exterior are o închidere cu fermoar , cu o mulţime de compartimente pentru sursa de alimentare, mouse-ul şi setul meu de căşti.
Chiar şi micile detalii, cum ar fi cureaua de umăr complet reglabil sunt bine gândite. Este extrem de confortabilă, spre deosebire de multe alte bretele care sunt foarte incomode.
http://static3.laptopgarage.ro/9240-10627-medium/lenovo-0a33897-15inch.jpg
Acesta este o geantă foarte frumoasă, nu este prea ostentativa în schimb suficient pentru a avea un aspect diferit fată de celelalte genţi pe care le le-am avut. Cred că această este geanta perfectă pentru profesionistul care nu vrea să poarte un sac imens în jurul lui şi unul care arată profesional.
Am găsit multe genţi care se apropie de îndeplinirea acestor cerinţe, dar nici una să fie perfectă. Această geantă , întruneşte toate cerinţele mele pentru geanta de laptop perfectă pentru călătoriile de afaceri - şi mai mult este atractivă şi profesională, pot merge la orice întâlnire cu ea. Materialul folosit este foarte robust şi cusătura este impecabilă. Sunt sigură ca geanta mea va arăta zero, semne de uzură după călătoriile mele este exact ceea ce am nevoie.
Căutare mea pentru o geantă de laptop a luat sfârşit
Pe viitor voi cumpăra şi tastatură laptop, încărcător laptop,baterii pentru laptop sau alte gadget-uri de la LaptopGarage
AcerTastatura laptop
Indiferent de tipul de genta ales trebuie să fie în pas cu moda. Modele, culori, materiale, şi stilul sunt toate foarte importante pentru a alege geanta de laptop perfectă.
Dacă doreşti şi tu să faci cumpărături pregăteşte-te pentru reduceri impresionate de Black Friday de la Laptop Garage

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu