joi, 11 decembrie 2014

Dă importanţă cărţilor de vizită

Cât de importante sunt cărţile de vizită?
Nu folosiţi cărţi de vizită? Sincer, nu am fost sigură cu privire la  cărţile de vizită până acum câţiva ani. Acum, sunt sigură cărţile de vizită sunt utile şi importante, şi aş dori să vă împărtăşesc câte ceva din experienţele mele cu cărţile de vizită.
Când am început participarea la evenimente profesionale locale, nu am avut cărţi de vizită şi sa dovedit a fi o mare greşeală. Oamenii pe care i-am cunoscut au vrut un număr de telefon şi o adresă de e-mail ,ar fi fost mai profesionist pentru mine să înmânez o carte de vizită decât să scriu cu pixul pe o bucată de hârtie ruptă aiurea.
Având o carte de vizită înseamnă că am ceva să dau cuiva. Nu oblig pe nimeni să primească cartea mea de vizită mai ales pe cei care nu par a fi interesaţi. Oamenii sunt într-o grabă continuă şi nu vor să stea în jurul tău să aştepte până găseşti tu ceva de scris nici nu vor să li se spună caută-mă pe "Google".
Eu am acum o altă problemă am carte de vizită de afaceri dar doresc să am şi carte de vizită personală. Aşa am găsit site-ul Luxury Cards. Acesta este un serviciu de printing exclusivist dedicat luxului şi perfecţiunii în cărţi de vizită de Lux
Acum, aţi putea crede că este un haos în mintea mea .Să ai două cărţi de vizită separate? dar eu nu sunt de acord. Să ai totul pe aceiaşi carte de vizită este un fel de amestec între afaceri şi plăcere. Am un loc de muncă bun, dar îmi place, de asemenea, să fac şi alte lucruri. Dacă mă întâlnesc cu cineva, cu un bloger vreau să ajung să mă cunoască mai bine, voi da cartea mea personală. Dacă mă întâlnesc cu cineva care lucrează într-un domeniu ca şi mine îi voi da cartea mea de consilier economic. Pentru mine nu  ar fi un deranj să transport o mică stivă de cărţi de vizită oriunde mă duc.
Sunt cărţi de vizită în care merită investiţia? Fără ezitare, da. Am ales cărţi de vizită multistrat.
Cartonul multistrat presupune lipirea a 2 sau 3 straturi de carton – rezultatul final fiind o carte de vizită premium – groasă şi elegantă de minim 700 g/mp. Straturile de carton pot fi orice culoare doriţi – şi orice textură doriţi (simplă sau striată). Tipărirea cărţilor de vizită se face digital full color sau cu letterpress, lac selectiv sau aplicare folio. 
După cum puteţi vedea, această carte este diferită, De fiecare dată când voi înmâna cartea mea de vizită, destinatarul va remarca - fie culoarea, formă sau cuvintele de pe spate. Este important să aveţi o carte de vizită care să vă reprezinte în totalitate - fără nici un compromis alegeţi LuxuryCards.ro acesta a fost creat cu unicul scop de a produce cele mai luxoase şi extravagante cărţi de vizită.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu