sâmbătă, 7 martie 2015

Tehnologia Dual SIM a telefoanelor Allview

Unul dintre primele lucruri pe care le-am observat la noul telefon Allview V1 Viper L este designul slim, capacul de spate elegant, display-ul generos şi performanţa lui. Am descoperit un smartphone accesibil care mă va susţine în activităţile mele zilnice. Un design atrăgător şi diferit de al altor device-uri similare imi atrage mereu atenţia. Capacul de spate al telefonului are o textură lucioasă care reflectă lumina sub formă de raze, creând astfel modele unice. Disponibil în 2 culori, alb şi negru, telefonul este slim, de doar 8,6 mm.
Ecranul de înaltă calitate, mă ajută să pot vizualiza cu uşurinţă conţinutul de pe ecran, datorită display-ului generos de 5”. Astfel, mă pot bucura de claritatea imaginilor, voi putea citi cu uşurinţă e-mail-urile primite şi voi naviga pe internet mai uşor ca niciodată, îmi oferă o experientă de neuitat, prin reprezentarea culorilor adevărate, vizualizare optimă de site-uri şi confort neaşteptat de utilizare.
Acesta îmi asigură imagini clare şi culori precise din toate unghiurile de vizualizare, ceea ce înseamnă că niciodată nu va fi nevoie să pierd vizionarea unor filme preferate, emisiuni TV, videoclipuri pe YouTube şi experienţele de navigare web. Am fost plăcut surprinsă să văd că organismul la noul telefon Allview V1 Viper L a fost subţire şi estetic. Eu spun în mod surprinzător subţire, deoarece ghedgeturi - le care au un ecran mare tind să aibă un cadru mai gros. Designul elegant se simte prin configuraţie, funcţionalitate şi mobilitate este un telefon compact şi modern. Permite vederea precisă a detaliilor. Aparatul este rapid, puternic şi multifuncţional.
Indiferent dacă călătoresc pentru afaceri sau de plăcere îmi iau telefonul cu mine. Este, dimensiunea perfectă concepută special pentru cei care folosesc telefonul în timp ce citesc în tren. Telefonul dispune de două camere pentru ca tu să capturezi şi să filmezi amintiri ce îţi vor aduce mereu zâmbetul pe buze. Selfie-urile cele mai frumoase sunt cele realizate atunci când tu te simţi cel mai bine! Camera frontală împreună cu flash-ul de lângă ea şi funcţia Face beauty te ajută să capturezi poze chiar şi în condiţii de iluminare slabă. Te ajută să păstrezi legătura cu familia şi prietenii, să intri pe internet sau blog-ul personal oriunde te-ai afla şi să le transmiţi cele mai reuşite imagini. Galeria de poze este organizată pe foldere şi subfoldere pentru ca tu să găseşti uşor fiecare fotografie pe care ai capturat-o. Poţi alege o fotografie să o editezi folosind filtrele preferate, poţi ajusta luminozitatea, seta contrastul sau să alegi rama care se potriveşte cel mai bine. Astfel vei crea poza perfectă! Îţi dă posibilitatea să te bucuri de o experienţă sonoră completă datorită sistemului DTS încorporat.. Vei fi captivat de cele mai noi hituri sau de sunetul videoclipurilor preferate fie direct prin difuzorul telefonului, fie la căştile smartphone-ului.
După ce am avut o mulţime de dispozitive diferite pot spune cu încredere că noul telefon Allview V1 Viper L răspunde foarte bine la fiecare comandă. Sunt sigură că voi putea comuta perfect prin aplicaţii, clipuri video şi voi putea naviga pe web, cu o simplă apăsare de deget. Voi putea transmite wireless clipuri video, imagini, muzică şi mult mai mult am dreptul la propriul meu televizor.
Pentru cei care v-aţi plictisit să citiţi despre Telefonul Allview V1 Viper L vă fac o scurtă recapitulare a listei de caracteristici:
Produsul va primi update la Android™ 5.0, Lollipop®.
Smartphone Dual Sim
3G: UMTS 900/2100MHz, HSPA+
Design slim 8,6mm
Display 5”, 854x480 px
CPU: Quad Core 1,3GHz
GPU: Mâli 400MP
Memorie Flash: 8GB
Memorie RAM: 1GB
Camera principală: 5MP AF, rec. Full HD, HDR
Camera frontală: 2MP
Dual flash (fata şi spate)
HD Voice, DTS
Baterie: Li-Ion 1950 mAh
Fie că aţi avut mai multe gadgeturi de-a lungul anilor, sau sunteţi doar la început, explorând beneficiile acestui telefon Allview V1 Viper L este o opţiune solidă pentru oricine este interesat de viteză, performantă şi fiabilitatea. Pentru mai multe detalii vă recomand să vizitaţi magazinul online sigla ei vă oferă echipamente electronice inovative uşor de utilizat ce îndeplinesc cerinţele la cele mai bune preţuri, menţinând în acelaşi timp fiabilitatea ridicată a produselor şi gradul de satisfacţie al clienţilor.
Allview este o companie romaneasca ce produce, importa si distribuie telefoane mobile Dual SIM si produse electronice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu