miercuri, 4 martie 2015

Evadare din lumea grijilor de zi cu zi !

Unul dintre visele mele favorite pe lângă cele legate de viaţa de zi cu zi mele este să evadez împreună cu soţul meu într-unul dintre cele mai reprezentative oraşe ale culturii româneşti – Sibiul. Sunt sigură că am fi impresionaţi de frumuseţea locurilor vechi şi noi, de porumbeii din Piaţa Mare, de parcurile dotate foarte bine, de istoria locurilor, de Lacul din Muzeul Ţăranului, de casele ţărăneşti, de Turnul Catedralei Evanghelice, că ne-am putea plimba pe malul Cibinului şi asculta o muzică plăcută pe terasele din oraş, că am putea respira aer curat în pădurile din apropiere şi ne-am linişti sufletele la bisericile străvechi... Într-o lume atât de agitată, uităm, adesea, să ne bucurăm de viaţă. 

Dacă, în schimb, am primi în dar o evadare din cotidian? Cu siguranţă, m-aş bucura de ea şi de nenumăratele daruri ascunse în cadou. Plăcerea de a descoperi locuri frumoase, ca oraşul Sibiu, de a întâlni oameni care îşi trăiesc pasiunea, energia unei experienţe noi, ca raftingul, oportunitatea de a mă bucura de o seară minunată alături de soţul meu departe de griji şi zgomotul copiilor, departe de stresul de la firmă pur şi simplu ar fi un moment de răsfăţ şi relaxare. 
Deşi poate părea un vis nu este aşa! Visele se pot împlini cu Vitabox .Pachetul-cadou romantic Vitabox îţi oferă oportunitatea să experimentezi, iar restul depinde doar de tine. Vitabox oferă multe avantaje tuturor: celor care visează un cadou deosebit pentru cei dragi. 
Vrei să evadezi din cotidianul agitat într-o lume romantică în care sunt trăieşti regește în castele şi camere de lux, unde timpul se măsoară doar în clipe de bucurie?
Apelează la serviciile Vitabox
Dar în constau serviciile Vitabox?
Cu Vitabox e simplu să alegi un cadou romantic ideal. Îţi oferă toate informaţiile de care ai nevoie pentru a face alegerea potrivită şi diferite metode de plată. Calitatea pachetelor-cadou şi gama bogată de servicii, activităţi şi destinaţii vor mulţumi preferinţele oamenilor importanţi din viaţa ta. Pachetul-cadou este valabil pe o perioadă de până la un an, ceea ce oferă flexibilitate completă celor cărora îl dăruieşti. 
Cum Funcţionează? 
Dacă vrei să descoperi urmează cei trei paşi principali:
ALEGE destinaţia preferată din catalogul Vitabox sau direct pe www.vitabox.ro.
REZERVĂ hotelul pe care l-ai ales şi fă rezervarea pe baza codului înscris pe card.
PREZINTĂ cardul unic Vitabox nerăzuit pentru plata serviciilor incluse în pachet.
Cum poţi comanda?
Imagini pentru onlineImagini pentru telefon

Vitabox este doza de energie şi relaxare de care avem nevoie cu toţii,este Cadoul Romantic cu care poţi dărui fericire persoanelor dragi din viaţa ta.
Acum că ştiu ce avantaje îmi oferă colaborarea cu Vitabox, îmi permit să-mi iau o pauză, nu pentru a visa în continuare, ci pentru a hotărî care este destinaţia unde voi evada din lumea grijilor de zi cu zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu