joi, 5 februarie 2015

Calitate si Durabilitate


Bunicul meu mi-a lăsat o casă veche înainte de a muri, şi mi-a spus să o transform cum vreau dar să nu-i schimb exteriorul. Nu a făcut nici o renovare în ultimii ani aşa că atunci când mă voi muta va fi nevoie să fac unele schimbări. Va trebui, desigur, să renovez deoarece locuinţa, la fel ca îmbrăcămintea, te reprezintă şi reflectă în totalitate personalitatea şi caracterul proprietarului. Întotdeauna în amenajarea interioară ne punem amprentă şi alegem materialele care sunt în concordanţă cu nevoile şi dorinţele noastre. Putem îmbunătăţi uimitor lookul casei noastre prin simpla alegere a tipului corect de parchet. Parchetul dă un look mai elegant, modern şi clasic care va avea un impact asupra vieţii noastre. Toţi ne dorim o casă primitoare, un cămin în care să ne simţim bine tot timpul şi în care să ne simţim ca acasă. Când eşti în prag de modernizare devine aproape imposibil să descoperi cel mai bun parchet pentru casa ta. Care este cel mai bun? Ştim că parchetul depinde de mai mulţi factori. Înainte de a continua căutările pentru cel mai bun parchet, m-am întrebat: Ce buget am? Aspectul, durabilitatea, ce culori şi modele îmi plac? Am luat în considerare stilul meu de viaţă şi cum voi utiliza camera. Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu prefer parchetul din lemn masiv în locul gresiei şi faianţei.
Dacă am ales modelul de parchet, trebuie să aleg un producător şi un magazin de la care să faci achiziţiile la preţuri avantajoase, promoţii frecvente cu reduceri de preţuri, gratuităţi, concursuri cu premii şi nu în ultimul rând o echipă de meşteri parchetari profesionişti care să-ţi facă montajul perfect. Am găsit un magazin online de încredere ascuns sub numele Parchet pe Viata care a rămas fideli de la început nu numai prin faptul că folosesc numai produse ecologice şi de calitate dar oferă şi servicii complete de cea mai bună calitate, iar acest lucru se vede în tot ceea ce fac.
Priviţi acest parchet? Voi ce credeţi?
Am fost în dificultate, dar sunt sigură că este cea mai bună alegere pentru casa mea..
Parchet Triplustratificat Stejar Cinnamon 3s 2Parchet Triplustratificat Stejar Cinnamon 3s 1

Aşa că m-am hotărât în privinţa unui parchet stratificat din lemn de stejar Cinnamon. Acest parchet triplustratificat inspirat de căldura şi intensitatea scorţişoarei, aduce o notă de exotism şi rafinament spaţiului meu. Modelul Cinnamon este o piesă de decor în sine, având un impact puternic asupra decorurilor. Lemnul este băiţuit, pentru a căpăta nuanţă roşcată a scorţişoarei, şi finisat cu lac mat. Alături de textura distinctă a lemnului, specificul său aduce o notă de prospeţime ambientală. Lemnul este protejat şi periat cu un ulei natural pentru a păstra nota rustică şi frumuseţea nodurilor.
Parchet pe Viata – Parchet din lemn 100%conferă oricărei case frumuseţe şi şarm, dar cere şi îngrijire constantă. Dacă vrei să ai un parchet rezistent peste ani este bine să ai în vedere anumite aspecte cu adevărat importante pentru durabilitatea lui.
De ce Parchet pe viata este alegerea perfectă?
Parchet pe Viata îmi oferă un montaj corect şi de durata al parchetului ţinând cont de cele trei aspecte esenţiale: Estetic, Tehnic, Financiar.
Iti oferim un montaj corect si de durata al parchetului
Parchet pe Viata îmi oferă timp de 5 ANI GRATUIT serviciul de revitalizare parchet .
Servicii-revitalizare-parchet
Parchet pe Viata îmi oferă gratuit o dată pe an serviciul de întreţinere parchet (Spală parchetul cu maşină Bona Power Scrubber,folosesc detergentul special Bona Deep Clean Solution, Repară zgârieturile superficiale şi Aplică Bona Polish.)
Parchet pe Viata îmi oferă gratuit produse de întreţinere ( un Spray Mop Bonă, un bidon de detergent rezerva Bona Cleaner de 4 l, o lavetă de praf şi o lavetă cu microfibră de rezervă ) în valoare de 400 Lei, dacă achiziţioneaz de la ei pachetul complet (parchet, materiale de montaj şi serviciul de montaj) 
sliders
Parchet pe Viata recondiţionează parchetul masiv, refac aspectul pardoselii, pentru ca parchetul ales de mine să reziste generaţii.
Reconditionarea parchetului masiv
Dacă v-aţi întrebat vreodată de unde vine denumirea şi sloganul firmei – Parchet pe Viata este destul să asociaţi cuvintele CALITATE şi DURABILITATE.
Luând în considerare toate aceste oferte Parchet pe Viata este, fără îndoială, cea mai bună alegere.
Magazinul Parchet pe Viata comercializează cea mai bogată gamă de modele de parchet.
Doriţi să aflaţi mai multe despre modelele de parchet stratificat şi parchet masiv, deck, scări de interior, produse de montaj şi întreţinere a parchetului, comercializate de Parchet pe Viaţă ? aruncaţi o privire la colecţiile lor sau îi puteţi contacta prin formularul de contact. De asemenea, le puteţi face o vizită la showroom-ul din Str. Logofăt Luca Stroici, Nr. 40, Bucureşti, Sect 2 (Zona Piața Gemenii)
Banner pentru LP

20 de comentarii:

  1. foarte buna alegerea facuta :) Intr-adevar un parchet da clasa oricarei incaperi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Un parchet de calitate dureaza si este o investitie foarte buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. buna alegere: dai putin mai mmult dar iti iei un parchet pentru toata viata, nu pentru 3 ani ca mine :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai dreptate,Dai un ban, da’ stai în față.

    RăspundețiȘtergere
  5. Parchetul e cea mai buna alegere atunci cand iti doresti caldura si durabilitate pentru casa ta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Intotdeauna am fost de parere ca un parchet de calitate este extrem de important. Este o investitie pe termen lung asa ca face toti banii!

    RăspundețiȘtergere
  7. O investitie buna, îmi place mult alegere ta,e una inteleapta!

    RăspundețiȘtergere
  8. Asa cred si eu un parchet de calitate este extrem de important

    RăspundețiȘtergere
  9. Merita este o investitie pe termen lung asa ca face toti banii!

    RăspundețiȘtergere
  10. Si mie imi place parchetul stratificat din lemn de stejar.Probabil cand imi voi schimba parchetul actual pe acela il voi alege.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt sigura ca vei face alegerea corecta,si vei achizitiona un parchet stratificat din lemn de stejar deoarece confera incaperilor un aspect cald si elegant.

      Ștergere
  11. intr-adevar parchetul stratificat din lemn de stejar da o nota de prospetime ambientala

    RăspundețiȘtergere
  12. modelele de parchet stratificat şi parchet masiv conferă oricărei case frumuseţe şi şarm, dar cere şi îngrijire constantă.

    RăspundețiȘtergere
  13. Parchetul din lemn masiv este un foarte bun izolator termic si fonic

    RăspundețiȘtergere
  14. frumoasa descriere, asa este calitate inainte de toate

    RăspundețiȘtergere
  15. imi place mult parchetul stratificat din lemn de stejar inspira caldura si eleganta

    RăspundețiȘtergere
  16. calitatea si durabilitatea se imbina cu succes daca alegi de la parchetpeviata.ro

    RăspundețiȘtergere
  17. Sunt cele mai avantajoase preturi la parchet stratificat si parchet masiv.

    RăspundețiȘtergere
  18. Foarte avantajos deoarece produsul poate fi achizitionat si in 12 rate fixe, fara dobanda, prin cardul de cumparaturi Raiffeisen Bank.

    RăspundețiȘtergere