joi, 12 februarie 2015

Boomerang desene animate pe săturate !

Imagini pentru boomerang tv

N-am crezut că voi fi posta vreodată vreun articol despre desene animate, cu atât mai puţin să fiu entuziasmată de asta.
Îmi dau seama că atunci când oamenii află că mă uit la desene animate, la vârsta mea, cred că sunt ciudată. Dar îmi place, mă face să mă simt mai tânără mai gânditoare şi să râd foarte mult!.. Mă uitam în trecut la Cartoon Network.. dar acum am posibilitatea să mă uit la Boomerang care este un canal de televiziune apărut în SUA pe care se difuzează vechile desene de pe Cartoon Network.
Oricât de mare ai fii nu poţi să rezişti să nu te uiţi la Pantera Roz şi prietenii, Tom şi Jerry, Scoobie Doo, şi multe altele.Cu toţii avem un copil în noi. Uneori uităm că un singur desen animat ne aduce înapoi toate aceste amintiri nevinovate şi, probabil, cei mai buni ani din viaţa noastră. Până la urmă desenele animate sunt nişte filme în care nu joacă actori, ci doar se folosesc vocile acestora. În plus mi se pare o dovadă de snobism când cineva nu se uită la desene pe motiv că e "adult".
Din punctul meu de vedere cele mai bune desene animate clasice la care mă uit cu drag şi interes sunt Pantera Roz şi prietenii şi  Tom şi Jerry.
Nu întâmplător am pus pe primul loc Pantera Roz şi prietenii acesta este desenul animat cu care am crescut vizionându-l în dimineţile de sâmbătă.
Acest desen animat este foarte popular în rândul copiilor, precum şi al adulţilor. Pantera Roz şi prietenii a fost şi va rămâne unul dintre desenele mele favorite.
Mai jos am să vă fac un scurt istoric despre Pantera Roz şi prietenii pe care l-am regizat împreună cu fiul meu.
Imagini pentru Boomerang pantera roz si prieteniiPantera Roz este o pisică eroică cu blană de culoare roz şi manierele unui aristocrat englez.
El devine furios la oameni care încearcă să perturbe existenţa lui, sau la gadget-uri supărătoare, rozătoare şi insecte. În cele mai multe desene animate, el se împiedică într-o situaţie dificilă şi cu stoicism se străduieşte să facă ce este mai bine. Episoadele din această serie dispun de trei desene animate teatrale, două cu Pantera Roz, şi unul oferind inspectorului, o altă versiune, detectiv francez predispus la accidente...Inspectorul Clouseau.
Imagini pentru Boomerang pantera roz si prieteniiInspectorul ,are un nas formatat pentru indicii, ochi de intrigă şi o minte că o capcană de oțel este adesea asistat de un jandarm spaniol, sergent Deux-Deux, şi împreună arestează răufăcători de toate formele şi mărimile în diferite părti ale lumii.Pink Panther şi prieteni sunt considerate ca unele dintre cele mai originale desene animate.
După vizionare mai apare însă o întrebare – câţi dintre voi vă uitaţi la desene animate! Care dintre serialele din grila Boomerang ţi se pare cel mai potrivit pentru a fi privit în familie. Cel mai bine este să vă daţi cu părerea după ce vedeţi imaginile şi videoclipurile următoare:.
Imagini pentru Imagini pentru Patrula Junglei în acţiune;Patrula Junglei în acţiune;
Tom și Jerry;
Imagini pentru Inspector Gadget;Inspector Gadget;
Scooby-Doo, unde ești tu?;
Imagini pentru Looney Tunes: „Micii poznași” şi Baby Looney Tunes;Looney Tunes: „Micii poznași” şi Baby Looney Tunes;
Garfield Show;



Imagini pentru Orășelul leneș;Imagini pentru Pantera Roz și prietenii;Pantera Roz și prietenii;
 Imagini pentru Animaniacii;Animaniacii;
Krypto, câinele erou.
Bucuraţi-vă de ore intregi de desene animate împreună cu familia doar pe BOOMERANG  deoarece redă toate desenele clasice care au fost pe CN... dar pt voi cei care nu aveţi boomerang vă pot sugera http://www.boomerang-tv.ro/videos care este foarte tare, adică găsiţi aproape orice desen dintre cele postate mai sus... Şi aş mai adăuga ceva BOOMERANG ar trebui difuzat de toţi operatorii de tv prin cablu... în locul altor programe de desene animate care sunt foarte violente !

12 comentarii:

  1. Si eu ma uit la desene zilnic cu fiu-meu caci TV-ul nostru merge doar pe desene.Imi place mult Garfield.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si noi indragim tare mult dsenele animate,mai ales Scooby-Doo si Tom și Jerry.

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi susţin cu vehemenţă alegerea făcută în ceea ce priveşte desenul animat preferat, şi anume Garfield Show. Îmi place foarte mult şi cred că este un desen animat numai bun pentru a fi vizionat în familie. :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur sa vad cate persoane se uita la desene animate !

    RăspundețiȘtergere
  5. Din punctul meu de vedere cele mai bune desene animate clasice la care mă uit cu drag şi interes sunt Pantera Roz şi prietenii şi Tom şi Jerry.

    RăspundețiȘtergere
  6. Rad cu pofta de cate ori ma uit la Pantera Roz .

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi plac desenele animate ,nu mi-e rusine sa recunosc ,fie Pantera Roz sau Tom si Jerry .........

    RăspundețiȘtergere