miercuri, 18 februarie 2015

Laptop Garage - servicii laptop !

Fiica mea a folosit laptop-ul în această dimineaţă iar când m-am întors de la serviciu şi am vrut să-l folosesc... SURPRIZĂ ! Am ridicat capacul şi ce să vezi ? Peste tot era ud inclusiv încărcătorul de la laptop. Nu ştiu ce s-a întâmplat. Se pare că era apă sau pulpă de la sucul de portocale care a blocat tastatura. Am stat şi m-am gândit ce ar fi putut cauza această problemă şi cum o pot repara.
Tastatura laptopului va trebui scoasă şi curăţată parte în parte sau voi avea nevoie cel mai probabil de o nouă tastatură.
Tastatura laptop
Am fost foarte supărată pe fiica mea deoarece nu ne permiteam în acel moment alt laptop. După lungi căutări şi discuţii cu prietenii am descoperit pe site- ul  LAPTOP GARAGE pe lângă asistenta clienţi, servicii laptop şi o căsuţă de conversaţii pe chat unde un operator te aşteaptă cu orice fel de întrebare.
service laptop bucuresti
Nu avea nici un rost să mai stau pe gânduri, şi am comandat o tastatură. Este ok! Am primit tastatura urgent, foarte urgent nici nu mă aşteptam ca operaţia de înlocuire să fie  gratuită. Dar... bucuria a luat sfârşit când mi s-a spus că trebuie schimbat şi încărcătorul.Cei de la LAPTOP GARAGE mi-au pus la dispoziţie atât variante compatibile cât şi variante originale de încărcător laptop. Toate modelele beneficiau de garanţie 12 luni şi livrare gratuită.
Cu buget puţin nu mi-am permis să comand încărcător nou de la producătorul laptopului şi am optat pentru un încărcător laptop direct de la ei de pe site.
Incarcator alimentator laptop Fujitsu Siemens Amilo Li1705
Acum că am primit încărcătorul sigur am învăţat câte ceva.
Am luat o decizie radicală asupra celor întâmplate şi i-am explicat fiului meu că nu este o idee tocmai bună să mănânci sau să stai cu un pahar cu lichid lângă laptop.
Acum fiul meu este mai atent în ceea ce priveşte laptopul a înţeles că un laptop deteriorat nu -l va ajuta la nimic, şi chiar m-a rugat să-i cumpăr şi o geantă pentru laptop. 
Aşa că am început din nou căutarea mea pentru o geantă laptop, dar de data aceasta a fost mai uşor deoarece am ştiut din start unde să apelez.
O mare parte din căutarea mea pe LaptopGarage mă condus la astfel genţi pentru laptop.
Am decis pentru geanta
Geanta laptop 15inch originala LENOVO SlimcaseGeanta laptop 15inch originala LENOVO Slimcase
Da, geanta pentru laptop este un pic mai scumpă, dar nu este una dintre acele genţi produse în masă.
Site-ul LaptopGarage face o treabă bună şi descrie compoziţia materialului modul de dispunere a buzunarului exterior pentru accesorii şi încărcător laptop felul de cordon pentru purtarea pe umăr a genţii precum şi culoarea.
Compartimentul principal este destul de mare şi se potriveşte cu laptopul. Interiorul genţii este de culoare roşie frumoasă, care permite să se vadă interiorul, chiar şi la lumină slabă.
Geanta laptop 15inch originala LENOVO Slimcase
Buzunarul exterior are o închidere cu fermoar, cu o mulţime de compartimente pentru sursa de alimentare, mouse-ul şi setul de căşti.
Chiar şi micile detalii, cum ar fi cureaua de umăr complet reglabil sunt bine gândite. Este extrem de confortabilă, spre deosebire de multe alte bretele care sunt foarte incomode.
http://static3.laptopgarage.ro/9240-10627-medium/lenovo-0a33897-15inch.jpg
Acesta este o geantă foarte frumoasă, nu este prea ostentativă în schimb suficient pentru a avea un aspect diferit fată de celelalte genţi pe care  le-a avut.
Apelati cu incredere !
 


6 comentarii: