miercuri, 25 februarie 2015

Mâncarea gustoasă ca la mama acasă




Inspiraţi din ceea ce înseamnă conacul adică o reşedinţă din provincie a nobililor feudali, sau boierilor, moşierilor mari proprietari de pământ., cei de “La Conac” au reuşit să pună bazale unui Restaurant cu specific internaţional, într-o casă boierească, după orânduiala românească. Fireşte, cu toate cele de trebuinţă: loc de joacă pentru copii, meniu pentru toate gusturile, băuturi fine şi deserturi apetisante.
Păşind în acest conac am petrecut clipe de neuitat într-o atmosferă cu iz interbelic. Un restaurant inconfundabil, cu decor cald şi elemente de design foarte colorate, la care se adaugă o atmosferă relaxantă, primitoare, şi muzică bine aleasă.
Locul perfect care vă oferă confort şi intimitate, locul unde vă puteţi desfăşura botezul, ziua de naştere, sau unde puteţi petrece alături de invitaţii, la cele mai înalte standarde de calitate!
Am oprit acolo, deoarece părea foarte ocupat, acest lucru este întotdeauna cel mai bun indiciu dacă un restaurant este foarte bun.
Fiul meu cel mic nu a fost prea încântat de idee deoarece nu ştia ce înseamnă La CONAC se gândea doar la un restaurant de pe vremea bunicilor, un restaurant din provincie.
În cele din urmă s-a dovedit că am făcut alegerea perfectă, fiul meu a fost uimit de tot ceea ce a văzut şi a consumat, cerându-mi chiar să îi organizez ziua de naştere acolo.
După o discuţie cu managerul care a fost foarte drăguţ şi ne-a făcut un tur al restaurantului şi al salonului ne-am hotărât să îi aniversăm ziua de naştere La Conac. 

O atmosfera de vis ,pentru cei mici au conceput in podul “Conacului” au  un loc de joaca, dotat cu toate cele necesare distractiei pe cinste, supravegheati cu atentie de cineva specializat.
În acest timp cât copii s-au distrat eu mi-am permis să savurez împreună cu prietenii o cafea austriacă Julius în timp ce discutam despre decizia mea de a aniversa ziua fiului meu LA CONAC.Toţi mi-au spus că din momentul în care au păşit la Conac, li s-au dezvăluit cu o sinceritate aproape copilărească o lume fascinantă, colorată şi plină de optimism.Au fost mulţumiţi că copii lor au petrecut o seară minunată, au mâncat mâncăruri foarte bine pregătite şi pline de savoare.
 
Meniul restaurantului ia lăsat fără cuvinte, un adevărat carnaval de culori, arome, gusturi şi texturi combinate şi nu numai au o mulţime de reţete din bucătăria italiană, americană, mexicană şi romanesca, de la variate feluri de peşte şi fructe de mare, la fripturi, salate şi deserturi fine, toate stropite din belşug cu vinuri din soiuri alese.
Toate aceste combinaţii vă vor face să reveniţi cu drag “pe moşia restaurantului “La Conac”. Înainte de toate poţi vizita pagina de Facebook a restaurantului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu